close

未命名 -1.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

在過幾天曼森爺的新專輯就要出來了!!!!!

趁這幾天來介紹一下他以前的作品吧!!!!

這首算是我第一首愛上他們的歌曲~

曼森爺的嗓音真是太誘人了!!!!

PO個中英歌詞:

Today I am dirty 今天我是骯髒的

I wanted to be pretty 我想變的美麗

Tomorrow, I know that I'm just dirt 明天 我知道我只是一堆爛泥 

Today I am dirty 今天我是骯髒的

I wanted to be pretty 我想變的美麗

Tomorrow, I know that  I'm just dirt 明天 我知道我只是一堆爛泥

 

We are the nobodies 我們是一群無名小卒

who wanna be somebodies 一群想變成大人物的傢伙

when we're dead, 當我們死後

they'll know just who we are 他們才會知道我們是誰

 

We are the nobodies 我們是一群無名小卒

who wanna be somebodies 一群想變成大人物的傢伙

when we're dead, 當我們死後

they'll know just who we are 他們才會知道我們是誰

 

Yesterday I was dirty 昨天我很骯髒

wanted to be pretty 想要變漂亮

I know now that I'm forever dirt 但我知道我永遠也只能當爛泥

 

 Yesterday I was dirty 昨天我很骯髒

wanted to be pretty 想要變漂亮

I know now that I'm forever dirt但我知道我永遠也只能當爛泥

 

 We are the nobodies 我們是一群無名小卒

we wanna be somebodies 我們想變成大人物

when we're dead, 當我們死後

they'll know just who we are 他們才會知道我們是誰

 

We are the nobodies 我們是一群無名小卒

we wanna be somebodies 我們想變成大人物

when we're dead, 當我們死後

they'll know just who we are 他們才會知道我們是誰

 

 

Some children died the other day有些孩子前些日子死了

we fed machines and then we prayed 我們餵給他們機器然後祈禱

picked up and down in morbid faith 撿起又放下病態的信仰

you should have seen the ratings that day 你應該看過那些評比了

 

Some children died the other day 有些孩子前些日子死了

we fed machines and then we prayed 我們餵給他們機器然後祈禱

picked up and down in morbid faith 撿起又放下病態的信仰

you should have seen the ratings that day   

<以下同上副歌部分>

We are the nobodies

who wanna be somebodies

when we're dead,

they'll know just who we are

 

We are the nobodies

who wanna be somebodies

when we're dead,

they'll know just who we are

 

'Cos We are the nobodies

we wanna be somebodies

when we're dead,

they'll know just who we are

-------------------------------------------------------------

哇!我的網誌人氣有3000了!!!!!!!

撲~好不容易阿(  ̄ c ̄)y▂ξ

最近想轉型成塗鴉網誌....

不過這樣一篇可以會很久才發一次....

因為.....

..........

 

 

我太懶= =

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    gt35abe 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()